torsdag 28 februari 2013

Underbara 2 dagar i Jönköping

Vi kom fram på måndags kväll och åt ute på en china restaurang- mongolisk buffé. Var hur gått som helst och blev hur mätt som helst.

På tisdagen:
Rikard hade klass på morgonen och gick upp tidigare medan jag sov vidare. Sen åt vi lunch tillsammans. Efter lunchen hade han klass igen och då gick jag och gymade på Friskis. På kvällen gick vi och såg på bio- Berättelsen om Pi som inte var lika bra som jag trott med ändå okej.

Onsdagen:
Rikard hade klass till kl 12 och då tittade jag på Dear John på hans Apple. När han kom hem lagade vi lunch. Jag lovade att laga två kladdkakor till honom och då gjorde jag det. De sista två timmarna var vi på hans rum och snackade.

Jag hade det verkligen jätte roligt och jätte mysigt.
"Kommer aldrig att glömma de här dagarna!"
Jag sitter här på bussen och bölar för jag saknar honom så. Var verkligen de bästa dagarna jag har haft med brorsan.

Nu sitter jag på bussen. Tar ca 4 timmar tillbaka till Stockholm. Imorn så ska jag vara med Ellen :)) <33

Bilder: Från Jönköping med brorsan :D
Hörs <33
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar