lördag 2 februari 2013

Lördag

Vaknade jätte tidigt idag. Ingen aning varför. Men det var väll bra så jag taggade till mig för matchen, tidigare idag. Tyvärr förlorade vi men vi spelade ändå relativt bra. Laget vi möte var högst upp i tabellen så vi spelade jätte bra.

Jag kom hem ca 15 och åt lunch. Precis innan jag skulle duscha ringde Regina och frågade om vi skulle ses. Det var 27 veckor sen vi sågs, typ ett halv år. Så det var jätte roligt att ses igen. Äntligen! Vi hade det jätte roligt verkligen. Nu ska jag äta middag innan Regina kommer till mig igen och så ska vi ner till Ica och köpa lite gått innan vi sätter oss framför melodifestivalen. Tagga! :))

Bild: En gammal bild på mig och Regina. Älskar verkligen henne på den här bilden! <3
Hörs <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar