tisdag 13 augusti 2013

Hej

Förlåt för att jag inte bloggat på 6 dagar. Det har verkligen varit fult upp med nya intryck o skolan. Skolan är nästan värre än jag förväntat mig, engelska a, är så himla svår att jag bara vill gå ut o gråta o sen prodjekt design är också svårt där man ska söka massa saker som jag inte förstår. Alla grade 10 elever är dock snälla. Fast jag känner mig fortfarande utanför så klart för jag inte har flytande engelska som de har. 

I helgen åkte vi ut för att se stan. Härlig känsla att gå vid sidan av Mekongfloden. O så fick vi o kmer massage, som inte var så skönt som det låter, det kanske var bra för musklerna i kroppen, men det var inte skönt, mamma fick även massa blåmärken på bena. 
Längtar till helgen så!!

Bilder: Från Phnom Penh
Hörs <33





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar