söndag 14 juli 2013

Min helg

Helgen var helt fantastisk o rolig och därför gick den fantastisk fort tills den var över. Att träffa kusinerna från Rom var jätte kul, tråkigt bara att man får träffa dem så kort tid varje år :p o detsamma med min kusin Daniel från USA som var här idag. Träffade som sagt Ellen o Sofia igår och Ellen sov över. Vi såg på Scream 4. Älskar den!! Idag åkte vi också till min mosters nya lägenhet och checkade in den. Hur underbar som helst! Högt i tak o ligger väldigt centralt (Södermalm). Träffade Kickan innan jag skulle sova. Kommer inte se henne på tre veckor :((((, så vi sa farväl :p. Nu ska jag sova för jag ska upp 05:45 imorgon o jobba :p, fy fan vad jag är otaggad. 
Hoppas ni också haft en bra helg! Och kanske fortsätter ha ni som har sommarlov :p

Bild: Min moster o kusins söta hund Mulle <33
Hörd <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar