torsdag 13 juni 2013

Hejdå min underbara klass 9N1

Detta inlägg vill jag detikera till min klass 9N1. Första dagen i skolan var jag hur nervös som helst och det verkade alla andra vara också, för det var helt tyst i klassrummet. Men nu efter 4 år så tjänst det som vi bildat en ny familj och familjer har det svårt att sjiljas. Därför vill jag säga hur mycket alla betyder för mig. De minnen vi skapat och kommer aldrig att glömmas. Tex när vi paintballade och tältade. När vi hade diskussioner i klassrummen. När man sprang till skåpet för att hinna först fram. Nu när jag flyttar till Kambodja så kommer jag inte ens se era ansikten i skolans korridorer. Ha det så bra allihopa. Lycka till i framtiden. Älskar er så och kommer aldrig att glömma er. Puss på er <3<3<3<3333





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar